۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۶۱۱۵۱

عذرخواهی فتاح از حدادعادل | خطای بنده بود جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم

عذرخواهی فتاح از حدادعادل | خطای بنده بود جانب انصاف را رعایت نکردم + فیلم
پرویز فتاح با توضیح درباره آنچه در برنامه زنده تلویزیونی گفته بود از حدادعادل عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مصاحبه‌ای تصویری با باشگاه خبرنگاران جوان به حواشی گزارش یکساله خود پرداخت و گفت: بنده داشتم گزارش سالانه بنیاد را ارائه می‌کردم چرا که من یکسال و یک ماه بود که به بنیاد آمده بودم و قول داده بودم گزارش بدهم که گزارش کاملی هم بود.

او ادامه داد: به بخش املاک که رسیدیم و چون سوال این بود که شما از روز اول درباره پیگیری املاک قول داده بودید، من وارد این مباحث شدم. هدف من این بود که بگویم ما در پیگیری املاک جدی هستیم و این افراد و اشخاصی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند. 

فتاح گفت: خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتروار نام بردم؛ فرصتِ باز کردن مسئله نبود؛ بعضا اطلاعات بنده ناقص اعلام شد و یا خطای کلام بنده بود و نتوانستم به خوبی توضیح دهم یا جانب انصاف را رعایت نکردم و یا دقیق مطرح نکردم اینجا به ضرس قاطع می‌گویم و خدا را شاهد می‌گیرم که هیچکدام از این سازمان‌ها استفاده شخصی از این املاک نداشتند و همکاری‌های لازم را با ما داشتند اما به نتیجه مشخص نرسیده بود.

او همچنین گفت: از همین جا می‌خواهم از همه آن عزیزان که در حق آنها اجحاف شد می‌خواهم در محضر خدا و مردم از همه آن بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل و سرکار خانم‌های ابتکار و مولاوردی و همه عزیزان و سازمان‌ها عذرخواهی کنم و حلالیت بطلبم. 

 فیلم عذرخواهی فتاح از حداد عادل؛ 

 

تعداد بازدید : 2

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
mm
Iran, Islamic Republic of
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
مملکتی که ملوک الطوایفی قدرت و ثروت مدیریت میشود همین میشود یعنی بافشار حرفها عوض میشود
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
اگر مراد کاربر عزیز mmاین باشد که خدای نا خواسته جناب آقای فتاح تحت فشار ، حرف خود را عوض کرده است ، این با روحیه ی آن بزر گوار سازش ندارد . بنده ی حقیر در مورد این عزیز گفته بودم : ترکان پارسیگوی __خوش سخنند و خوشخوی __ فتاح خوش تفکر ___از تو کنیم تشکر . بخاطر این ، و برخی سخنان دیگرم ، کاربری ، متهمم کرد به این که مؤید الفسادم . برای ایشان نوشتم ، عزیزم ، هر عاقلی برای سخنی که ایراد میکند ، دلیل می آورد (جز در بدیهیات) ، لذا سندی که در خور تفکر جنابعالی باشد و بتوانید با استناد به آن ، ادعای خودتان را ثابت کنید ،بنده برای سهولت کارتان ، خودم در اختیارتان قرار میدهم ، تا نه مشکلی داشته باشید و نه بهانه ئی برای این که بفرمائید در حال حاضر دسترسی به سند لازم را ندارم ،لذا بفرمائید ، چگونه از این سند ، مؤید الفساد بودن بنده را استنباط می فرمائی؟آن سند این است:الا تقبل و ترضی انه اذا وضعت النشادر تحت ذنب الحمار ، یتحرک من مکانه الی الجو ، بقذف الرفس مرّة بعد اخری . و چون نتوانست ، نوشتم : سند بگذاشتم در اختیارت ___در استنباط حکم آید بکارت ___ ولی گویا از آن هم نا توانی ___ز پیش خود بگوئی هر چه دانی اگر داری توانش ، کو بیانش ___بکن لطفاََ برای ما عیانش ___
مزن خود را ازین در هیچ به آن در ___بکن باور در آرند ،خلق ،از آن سر تو گفتی بر فسادها یاورم من _بکن ثابت بیاید باورم من ___ بغیر از من کسان دیگری هم __دلایل گر شنیدند ، سر کنند خم ___ و گرنه حرف خود را باز پس گیر __بسرعت قبل از آن که کار شود دیر __سپس نادم شوی و از حیات سیر ___بیندازی سرت در جیب و در زیر . خلاصه، با حدس و گمان و احتمال ، بطور قطعی نظر دادن در مورد انسان های مؤمن ، بدون دلیل ، کاری نا درست و موجب انحراف ساده لوحان از دست یافتن به صحیح مطالب میشود . با عرض پوزش از این کار بر محترم . محمد مهدی اسلامی.
1
0